Kuidas osta

1.        Tooted ja tellimuse sooritamine

1.1.       E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui juriidilistele isikutele.

1.2.       E-poes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega.  E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

1.3.       E-poes  kuvatakse info, kas E-poes pakutavad tooted on laos olemas või mitte. Info e-poes pakutavate toodete saadavuse kohta võib tehnilistel põhjustel mitte vastata tegelikkusele.

1.4.       Kui pärast tellimuse esitamist selgub, et toode ei ole saadaval ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab Teenuse osutaja Teenuse kasutajaga viivitamatult ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või tasutud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

1.5.       Tellimuse sooritamiseks valib Teenuse kasutaja e-poes välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi, vajutades lingile „LISA OSTUKORVI“. Kui Teenuse kasutaja on lõpetanud toodete valimise, tuleb tellimuse esitamise jätkamiseks vajutada ostukorvis olevale lingile „VORMISTA OST“. Seejärel on Teenuse kasutajal võimalus valida, kas sooritada tellimus juba varem registreerinud või registreerimata Teenuse kasutajana, mille tulemusel suunatakse Teenuse kasutaja tellimuse andmete sisestamise lehele. Seejärel kohustub Teenuse kasutaja sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks, tarneviis). Tellimuse protsessi jätkamiseks tuleb Teenuse kasutajal vajutada lingile „JÄTKA“, mille korral esitab E-poe süsteem Teenuse kasutaja poolt sisestatud andmetest lähtuvalt kogu tellimuse avalduse veel kord ülevaatamiseks ja võimalike sisestusvigade parandamiseks. Kui kuvatud andmed on õiged, tuleb Teenuse kasutajal tellimuse kinnitamiseks ja edastamiseks vajutada lingile „ESITA TELLIMUS“. Pärast Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist suunab E-Pood Teenuse kasutaja tellimuse eest tasumise lehele, kus Teenuse kasutajal on võimalik valida sobilik makseviis ning Teenuse kasutajal tuleb nõustuda maksetingimustega. Pärast tellimuse eest tasumist edastab Teenuse osutaja viivitamata e-kirja teel kinnituse tellimuse saamisest.

1.6.       Teenuse kasutaja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõeseid andmeid.

1.7.       Leping loetakse sõlmituks arvates hetkest, mil Teenuse kasutaja on tellimuse kinnitanud ja selle Teenuse osutajale edastanud (Lepingu jõustumine).

1.8.       Tellimuse täitmine toimub siis, kui Teenuse kasutaja on saatnud e-poe süsteemi kaudu tellimuse ning tellimuse eest tasutud summa on laekunud Teenuse osutaja arveldusarvele.

1.9.       Teenuse osutajal on õigus tellimus tühistada ja Lepingust taganeda, kui Teenuse kasutaja poolt ei ole laekunud tellimuse eest ostusummat 5 päeva jooksul.

 2.             Tasumisviisid, hinnad ja maksud

2.1.       E-poest tellitud toodete eest on võimalik tasuda:

2.1.1.      krediitkaardiga (e-poes aktsepteeritakse Visa ja Mastercard krediitkaardiga tehtavaid makseid);

2.1.2.      internetipanga kaudu (e-poes on võimalik kasutada Swedbank, SEB, LHVpank, Nordea, Danske Bank ja Krediidipank pangalinki);

2.2.       Kõik e-poes kuvatavad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.4.       Kui Teenuse kasutaja tellib e-poest toote ning tellimus tuleb tarnida väljapoole Eestit, st tegemist on rahvusvahelise tellimusega, siis võib tellitud toote sihtpunkti jõudes lisanduda tellimuse hinnale tolli- või muud maksud. Igasuguste võimalike lisamaksude tasumise kohustus on Teenuse kasutajal.

3.             Tarneviisid ja -tingimused

3.1.       Teenuse kasutajal on õigus valida tellitud toodete transportimiseks kolme erineva tarneviisi vahel:

3.1.1.      Tooted toimetatakse Teenuse kasutajani Eesti Vabariigi piires Itella SmartPOSTi vahendusel.

3.1.2.      Tooted toimetatakse Teenuse kasutajani  välisriiki  Eesti Posti vahendusel.

3.2.       Teenuse kasutaja tuleb ise toodetele järele Teenuse osutaja asukohta aadressile Roosikrantsi 17, 10119 Tallinn.

Kui Teenuse kasutaja on valinud toote kättesaamisviisiks toodetele ise järele tulemise Teenuse osutaja asukoha, siis saab Teenuse kasutaja tulla oma tellitud kaubale järgi tellimusele järgneval tööpäeval peale kella 15.00. Makstud toodete üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele toote üleandmine toimub ainult poolte eelneval kokkuleppel.