D-vitamiini kapslid kaltsiumi, kõrvenõgese ja foolhappega

D-vitamiini kapslid kaltsiumi, kõrvenõgese ja foolhappega
16,10 €

KELLELE MÕELDUD

  • Eriti vajalik üle 40-aastastele, kelle luutihedus väheneb, naharakud regenereerivad aeglasemalt ja immuunsüsteem muutub nõrgemaks
  • Üle 65-aastased, kelle naha võimekus sünteesida D-vitamiini väheneb tunduvalt. Seetõttu on oluline võtta eraldi juurde D-vitamiini ja ka kaltsiumit
  • Need, kes puutuvad vähe kokku päikesevalgusega (kontoritöölised, õplilased)
  • Need, kellel on D-vitamiini puudus
  • Inimesed, kellel on luud hõredad (osteoporoos)
  • Rasedad naised, kuna potentsiaalne D-vitamiini puudus kandub edasi beebile, kes omakorda vajab D-vitamiini luude moodustamiseks)
  • Inimesed, kes kannatavad depressiooni all

Toimeained: D-vitamiin 15µg, foolhape 40µg, kaltsium 125mg

Kõik tooted on arendatud, toodetud, testitud ja pakendatud Šveitsis, kasutades naturaalseid, puhtaid ja looduslähedaseid tooraineid. Keskkonna huvides oleme loobunud ka uhketest pakenditest.

või
Kirjeldus

Detailid

Vitamiini D3 tootab nahk kui see on päikesevalguse (UVB valguse) käes. Varem ei teatud, et vitamiin D ei olegi tegelikult vitamiin, vaid hoopis hormoon.

Vitamiin D3 puudus võib väljenduda tõsistes terviseprobleemides nagu rahiit beebidel ja väikelastel, suurenenud vastuvõtlikkus infektsioonidele, vähenenud lihastoonus ja -jõud. Vitamiin D3 on lisaks vajalik kaltsiumi omastamiseks. Samuti on piisavas koguses kaltsiumi vajalik vitamiin D3 efektiivseks toimiseks ja vastupidi. 

Tänapäevases hektilises maailmas ja suures kartuses liigse "kahjuliku" päikesevalguse ees, veedame vähem aega õues, mis võib põhjustada vitamiin D puudulikkust. Lisaks veedame suure osa ajast kodus või kontoris arvutiekraanide ees, kuhu UVB valgus ei jõua, kuna aknad ja sudu filtreerib selle praktiliselt täielikult välja.

Aastal 1882 Poola arst Jedrzej Sniadecki leidis tõestust, et lapsed, kes elavad päikselistes Varssavi eeslinnades kannatavad palju vähem vitamiin D3 puudulikkuse sümptomite käes kui lapsed, kes elavad saastunud Varssavi kesklinnas. Ta arendas välja päikesega ravimeetmed, mis said varsti populaarseks ka Šveitsis.

Päikesepaistelisel päeval on üsnagi piisav paljastada käed ja nägu päikesele suvel 20ks minutiks ja sügisel 40ks minutiks. Selle lühikese aja jooksul on naharakud võimelised tootma oma päevase koguse D-vitamiini, mis muudetakse siis hormonaalselt efektiivseks 1.25 dihydroxy D-vitamiiniks maksas ja neerudes. Iga konkreetse inimese jaoks vajaminev aeg D-vitamiini sünteesiks sõltub mitmest faktorist: kui hele on nahk ja kui palju sellest kaetud on.

Päikesekaitse versus vitamiini tootmine

Ühest küljest pakub keskpäevane päike optimaalset konditsiooni D-vitamiini tootmiseks, kuigi teisest küljest needsamad tingimused on ka soodsad vähiriski suurenemisel. Adekvaatse D-vitamiini tootmise saab saavutada ka hilisel hommikul või pärastlõunal. Dermatoloogid omakorda aga soovitavad alati kasutada päikesekreemi. Isegi madala faktoriga (SPF 15) kreemid, mida enamik päevakreemid on, blokeerivad 95% UVB kiirgusest. Seega, isegi suvekuudel ei ole päikesevalgus usaldusväärne D-vitamiini allikas. Samuti pole sobilikuks selleks solaarium, kuna seal on UVB kiirguse protsent väga madal. 

Palju uuringuid on tehtud D-vitamiini olulisuse kohta, nagu näiteks:

D-vitamiinist ja vähist

Cedric Gardland'i, San Diego California Ülikooli epidermoloogi, arvates on D-vitamiini puudus oluline faktor kasvajatega seotud haigustes. Mitmed teaduslikud tööd kinnitavad seda arvamust ning on ammu demonstreeritud, et D-vitamiin võib vähendada vähi arengut. Kokku on seostatud 15 erinevat vähitüüpi madala D-vitamiini näitajatega, näiteks rinna ja soolevähk - neid saab positiivselt mõjutada D-vitamiini manustamisega. 

Uus meta-analüüs avalikustati Briti Vähi Ajakirjas 2014 juunis, mis väitis, et toidu rikastamine D-vitamiiniga võib suuresti vähendada vähki suremust.

Dr. NaNa Keum ja Dr. Edward Giovannucci koolist Harvard School of Public Health Bostonis viisid läbi need uurimused, analüüsides seitset carried out these studies, analyzing seven randomiseeritud, kontrollitud uuringut D-vitamiini mõju kohta, uurides ka vähki suremuse riski. Uuringute kestvus oli 2 ja 7 aasta vahel ja D-vitamiini koguses varieerusid 400 ja 1100 IU vahel päeva kohta. Tulemused näitasid, et D-vitamiini kasutamine toidulisandina võib oluliselt vähendada vähki suremust (15% võrra).

D-vitamiin ja infarktid

Piisav D-vitamiini kogus organismis on veelgi efektiivsem ennetamaks infarkte, s.o kuni 81% Taani Kopenhaageni Ülikooli Kliiniku teadlaste poolt 2012 aastal tehtud uurimustöö põhjal. On kurb, et tänapäeval paljud kannatavad kroonilise D-vitamiini puuduse all, tihti seda ise mitte teadeski.

Siiski pole põhjust muretseda kuna Nahrin on arendanud välja toidulisandi vitamiini D3, kaltsiumi, foolhappe ja kõrvenõgese ekstrakti põhjal. Kõrvenõges on ideaalne lisand, kuna sisaldab ränihapet ja ränidioksiidi ja on hea luudele, nahale, juustele, küüntele. Foolhappe on oluline rakujagunemisel, selle lisandi puhul luude ja naharakkude jaoks.

KOOSTIS: Kaltsiumkarbonaat, kaltsiumlaktaat, kaltsium fosfaat, kapsli materjal: hüdroksüülpropüülmetüül tsllulool, inuliin, kõrvenõgese ekstrakt, foolhappe, D-vitamiin.

AKTIIVSED KOOSTISOSAD

D-VITAMIIN

  • D-vitamiin mängib olulist rolli kaltsiumi taseme reguleerimisel veres ja luuloomes (ka beebidel)
  • pakub kaitset osteoporoosi vastu
  • suurendab lihastugevust ja vähendab kukkumis- ja vigastusohtu
  • ennetab rahhite beebidel ja väikelastel
  • vähendab vastuvõtlikust infektsioonidele
  • on kasulik erinevate vähitüüpide ennetamisel
  • leidub tursamaksa õlis, rasvases kalas (heeringas ja makrell), maksas, munakollases, kuid neid toiduained tarvitatakse praegu tavaliselt vähem kui varem

KALTSIUMKARBONAAT, KALTSIUMLAKTAAT, KALTSIUMFOSFAAT

  • Osaliselt anorgaaniline kaltsiumi segu, mis on keha poolt hästi omastatav
  • Mängib olulist rolli luude ja hammaste loomisel ja korrashoiul
  • Oluline verehüübel
  • Kaltsium kontrollib lihaste ja närvide tegevuse valmisolekut

Kaltsiumipuuduse sümtomid võivad olla:

  • sportlastel: lihasvärinad ja krambid (kaltsium eritub kehast ka higistamisel)
  • kasvuhäired
  • luudeformatsioonid, tugev seljavalu
  • haprad luud (osteoporoos)

Kaltsiumipuuduse põhjused:

  • tasakaalustamata toitumine
  • vähene D3 vitamiini (päikesevalgus) kogus – vajalik kaltsiumi imendumiseks luudesse
  • Liigne kohvi ja koolajookide tarbimine (sisaldab fosfaati, mis takistab kaltsiumi imendumist)
  • Vähene kaltsiumit sisaldavate toitude tarbimine

Foolhape (Vitamiin B9)

See on vesilahustuv B-grupi vitamiin (mis tähendab, et liigne vitamiinikogus väljutatakse automaatselt uriiniga)

  • Foolhape toidus on tihti nimetatud kui folaat, see võib olla aga keha poolt vähem omastatav kui sünteetiliselt toodetud foolhape, kuna see on tihti kombineeritud erinevate glutamiinhapetega. Need peavad aga enne seedeprotsessis lahustuma, mis omakorda viivitavad või isegi ennetavad foolhappe imendumist
  • Foolhape sekkub olulistesse ja isegi vitaalsetesse ainevahetusprotsessidesse nagu rakujagunemineFoolhapet on vaja luuüdi arenemiseks sündimata lastel, et vältida varjatud lülilõhestust; suurenenud D-vitamiini kogus (kuni 800 μg päevas) on vajalik raseduse eel
  • Ilma foolhappeta ei toimu rakujagunemist
  • Liiga vähe foolhapet põhjustab vähest või isegi täiesti puuduvat rakujagunemist
  • Võib põhjustada aneemiat
  • Võib põhjustada spina bifida't ehk varjatud lülilõhestust.
  • Rakud võivad muteeruda vähirakkudeks (võimalik, et põhjustades lastel leukeemiat)
  • võib põhjustada Down'i sündroomi
  • võib põhjustada huule-suulaelõhet (jänesemokka)
  • Foolhappel on positiivne efekt sperma kvaliteedile
  • Foolhape on vajalik punaste vereliblede moodustumiseks (mis omakorda on olulised keha varustamisel hapnikuga)
  • Foolhape kontrollib (vähendab) homotsüsteiini taset (homotsüsteiin ja sulfur aminohape). Madal homotsüsteiini tase kaitseb veresoonte seinu kardiovaskulaarsüsteemis ja ajuartereid. 
  • Foolhape muudab homotsüsteiini väärtuslikuks ja vitaalseks metioniiniks (see protsess vajab ka B6 ja B12 vitamiine)

Kõrvenõges

Nõgeseid leidub üle maailma, v.a troopilistes ja arktilistes piirkondades. Nad õitsevad juuni ja septembri vahel. Nõgesed rikastavad pinnast mineraalidega ja moodustavad komposti. On öeldud, et Caesari väed tõid Rooma nõgese (urtica pilulifera) Inglismaale kuna uskusid, et peavad end vihtlema nõgestega, et hoida end soojas. Kuni hiljutise ajani on peetud nõgestega vihtlemist abivahendiks artriidi ja reuma vastu. Nõgeseid kasutatakse siiamaani tervistavatel eesmärkidel. Kui noored lehed on kokku kogutud võib nad muuta puhastavaks kevadtoonikuks või hoopis toitvaks vegan toiduks.

Nõgesed sisaldavad mitmeid mineraale, nagu:

  • ränihape ja ränidioksiid, raud, magneesium, naatrium, kaalium, kaltsium (oluline nahale ja luudele)
  • Histamiine, sipelghapet, serotoniini, tanniine
  • Vitamiine A, B ja C
  • Lahustav kiudaine, soodne seedimisele
  • Head tehnoloogilised omadused: selles tootes toimib naturaalse eraldava ainena.

MIKS KASULIK

  • Aitab elimineerida vitamiin D puuduse
  • Kapslist saadava 15 µg (600IU-d) jääb päevase soovitava 600-800IU piiridesse
  • Toetab kehas kaltsiumi ainevahetusprotsesse
  • Kaitseb osteoporoosi ja luumurdude vastu
  • Suurendab lihastoonust seega vähendab kukkumise riski
  • Optimaalne ennetus paljudele elustiilihaigustele (liiga vähe värsket õhku, liikumist, liiga palju vabasid radikaale ja seega suurenenud risk vähile, nahaprobleemid, südameprobleemid, ülekaal jne)
  • Positiivne effekt meelele ja närvidele
  • Positive effekt immuunsüsteemile
  • Ametlikud EFSA (Euroopa Toiduohutusamet) väited:
    • Kaltsium ja vitamiin D aitavad kaasa normaalse lihastoonuse, tervete luude ja hammaste hoidmisele
    • D-vitamiin aitab kaasa normaalsele kaltsiumi omandamisele ja koos foolhappega immuunsüsteemi normaalsele funktsioneerimisele

Kasutamine: üks kapsel päevas veega, soovitavalt toidukorra ajal. Kogus: 60 kapslit

Kogus: 60 kapslit.

Toimeained: D-vitamiin 15µg, foolhape 40µg, kaltsium 125mg

KELLELE MÕELDUD

  • Eriti vajalik üle 40-aastastele, kelle luutihedus väheneb, naharakud regenereerivad aeglasemalt ja immuunsüsteem muutub nõrgemaks
  • Üle 65-aastased, kelle naha võimekus sünteesida D-vitamiini väheneb tunduvalt. Seetõttu on oluline võtta eraldi juurde D-vitamiini ja ka kaltsiumit
  • Need, kes puutuvad vähe kokku päikesevalgusega (kontoritöölised, õplilased)
  • Need, kellel on D-vitamiini puudus
  • Inimesed, kellel on luud hõredad (osteoporoos)
  • Rasedad naised, kuna potentsiaalne D-vitamiini puudus kandub edasi beebile, kes omakorda vajab D-vitamiini luude moodustamiseks)
  • Inimesed, kes kannatavad depressiooni all

Tegemist on toidulisandiga. Ei ole mitmekesise toitumise asendaja. Hoida kuivas, lastele kättesaamatus kohas. Mitte ületada päevast soovituslikku tarbimise kogust. 

Tootja: Šveits, Nahrin AG. Maaletooja: Swiss Nahrin Estonia OÜ

Kommentaarid

Ole esimene, kes sellele tootele kommentaari kirjutab

Ülevaate lisamine

Ülevaate lisamiseks palun logi sisse.